سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان آن است که راستى را بر گزینى که به زیان تو بود بر دروغى که تو را سود دهد ، و گفتارت بر کردارت نیفزاید و چون از دیگرى سخن گویى ترس از خدا در دلت آید . [نهج البلاغه]
دبستان قرآنی پروفسور حسابی 2 شاهین شهر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعلنی من لدنک سلطاناً نصیرا»
سوره اسراء (آیه 80)  

 

همکاران گرانقدر و بزرگوار و دانش آموزان عزیز و اولیای معزز

سلام علیکم

سلام نام آن یگانهی هستی بخش است که نامش را آغاز همه پیوندها و پاکی هاقرار داده تا هر کس، دل به دریای عشق او سپرده و از مرداب منفعتها و مصلحتهای ساختگی گریخته و به دامان حقیقت آویخته است، بتواند به سالار انبیاء و سرور کائنات عالم، حضرت محمد مصطفی(ص) اقتدا کند، که او خاتم معلمین آسمانی و معلم پیامبران خداوند برای ساکنان زمین است چنانکه خود فرمود: "اِنّی بعثت معلما" من معلم مبعوث شدهام، برانگیخته شدهام تا جهان با تمام زیباییها و ظرافتها و ظرفیتها، به علتغایی خلقتش و فلسفه وجودیش که "سخّر لَکُم" است برسد یعنی همه چیز برای انسان و انسان برای خدا و تربیت خدایی ...
پیامبری، که از شدّت عشق و حدّت عطش برای رستگاری مردم، آنقدر خود را به زحمت می اندازد که خداوند می فرماید: " ما انزلنا علیک القران لِتشقی"
ما قرآن را نازل نکرده
ایم که تو خود را به مشقت بیاندازی.
پیامبری، که با تمام عرفانِ عرش پیمایش ، در متن زندگی ساده و عادی مردم حضور می یافت و آنها را از ظلم و ظلمت چنان سخت کوشانه و مهربانانه می
رهاند که خداوند نشان ماندگار اسوه حسنه و خُلْق عظیم را

به او عطا فرمود.
خداوند بزرگ و حکیم را بسی شاکرم که در دوران 32 سال افتخار خدمتگزاری در نظام تعلیم و تربیت ، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیزی را ارزانی ام داشت تا به عنوان
معاونت پرورشی دبستان دکتر حسابی 2شاهین شهر به مدت چهارسال با تمام وجود ، در جهت خشنودی خداوند و حفظ ارزش های به یادگار مانده ازمعمار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت  امام خمینی  (ره) و شهدای والامقام ، تحقق رهنمودهای رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)، سربلندی فرهنگیان عزیز و ارتقای سطح آموزشی و پرورشی دبستان  به طور همه جانبه از هیچ کوششی فروگذاری ننموده و دریغ نورزم و این دستاوردهای مهم را مرهون زحمات  مدیر ارزشمند دبستان جناب آقای فتحی پور و معاونین معزز آ قایان قلعه گلابی ، وهابی و اعراب  ،مجموعه ی آموزگاران  صدیق ، شریف و متعهد خویش  در این دبستان  باشم.
اکنون که به حول و قوه الهی دوره مسئولیتم در این دبستان  به پایان رسیده است برخود لازم می دانم  به مصداق حدیث نبوی ((
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ))از تلاش های بی منت و صادقانه ، شکیبایی در مشکلات و حسن نظر بی شائبه ی همه همکاران همدل و اندیشمندم  و دانش آموزان  و اولیای محترم  صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و مراتب سپاس خود را نثار دانش آموزان آینده ساز  میهن اسلامی کنم .

بی شک در این دوره، خاطرات شیرین بسیاری را به یاد دارم که می کوشم لحظه های افتخارآمیز و شیرین شما را همواره در دفتر خاطرات ذهنم جاودانه نمایم . «ذلک فضل من الله و کفی بالله علیما»

سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل                     بیرون نمی توان کرد الا به روزگاران

در پایان از این که شرایط زیارت و طلب حلالیت حضوری برایم فراهم نیست ، با عرض شرمساری بدین وسیله از حضور شریفتان خداحافظی می کنم و عاجزانه تقاضامندم که قصور احتمالی در خدمت را بر این جانب ببخشایید. و به مصداق «بدان را به نیکان ببخشد کریم» مرا کریمانه رهین منت خویش نمایید و از کاستی هایم درگذرید. باشد که مورد بخشش خالقی قرار گیرم که خود یاری دهنده ی مخلوقین است وآرزومندم که با استعانت از پروردگار و همت والا و تلاش بی وقفه ی شما ، آموزش و پرورش شاهین شهر  چون همیشه استوار و ثابت قدم مسیر رشد ، اعتلا و پیشرفت را بپیماید و در تحول بنیادین موفق و پیشتازباشد.«انشاءالله»

... یکایک شما عزیزان را به خدای بزرگ میسپارم و به امام زمان و امیر زمین که واسطهی فیض الهی است، به صد شوق و شکر می گویم:
« یا ایها العزیز هذا بضا
عة مزجا? و فَتَقّبَل مِنّا »
 

با تقدیم بهترین درودها رضاخلجی برادر کوچک شما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط رضا خلجی 97/8/20:: 9:48 عصر     |     () نظر